Sunday, June 17, 2007

Lumini


Ne nastem.Prima oara cand deschidem ochii vedem lumina.Se spune ca unui copil ii ia cinci secunde sa se ataseze de mama si 0.5 sec de lumina.Prima noastra dragoste e lumina ce o purtam cu noi in suflet pana inchidem ochii.Si poate si dupa.Poate e acea lumina Dumnezeiasca despre care vorbesc toti.
Sunt multe lumini in jurul meu,in jurul nostrum.Si totusi care e cea mai importanta?Lumina soarelui?Da,pentru ca fara ea nu am putea trai.Ea infloreste florile,ne da culoare in obraji.Dar ce ziceti de lumina sufleteasca?Cu ea cum sta?Lumina aia care iti arata ce e bine si ce e rau.Care te conduce atunci cand ai ramas in intuneric.Care te ridica atunci cand ai cazut mult prea mult ca sa te descurci singur.Lumina din ochii persoanei cand iti zice :” Te iubesc!”Acea lumina unica ,dar diferita de cea a unui batran.Mi-ar place sa stiu povestea unui batran.Chiar de-ar fi si domnul din autobus.Mi-ar place sa-o pun bucatele ,bucatele pe hartie.Sa stiu ce-ar da sa se simta din nou tanar,,sa invat din greselile lui,sa-mi spuna cum a reusit sa treaca prin anii vietii.Sa-I cunosc luminile.O barca albastra plutind pe un lac pustiu,doar ea si lumina lunii.Care or fi secretele ei?Lumina ne da o stare de bine unica ! As putea sa scriu la infinit despre lumina.Am scris cateva randuri….restul reflectati-l voi.

4 comments:

  1. Doamne,superb!!!!! la jurnalism cu tine fato:x can't wait to read your articoles:> :*:*:*

    ReplyDelete
  2. aaannaaaaa:))) ai ajuns mai rau ca SHAKESPEARE:))) ESTI GENIALA MA:):*:*:*:*

    ReplyDelete
  3. adevaru' e ca nimic nu te binedispune mai frumos ca o zi insorita sau te indispune una mohorata. lumina e asa complexa si asa simpla in acelasi timp. noroc ca mai sunt uameni care inca se mai gandesc la chestiile astea :P

    ReplyDelete
  4. super tare:X:X:X
    bafta si la mai multe .. de obicei nu citesc dar astea chiar sunt interesante..
    hai poop
    :D

    ReplyDelete