Tuesday, October 23, 2007

MOmente si sentimente (2)


Sunt momente cand nici lacrimile nu le mai simti
pe obraz si momente in care sentimentele unei
persoane ti se par irreale.Si atunci te gandesti....
exista iubirea?Sau e doar un cuvant care il folosim
aievea pentru a ne arata mandria?Doar asa ca sa fie
ceva de zis.Ma uit in jur si vad fetze triste.Incerc sa
ma detasez dar starea celor din jur ajunge sa ma
influenteze usor,sa ma abata de la sentimentul meu pontic de indragostita.Foi si scoala,fum si ameteala,scrum.Noroc cu el...As
vrea sa inteleg sentimentele celor din jur ca si cum ar
fi ale mele.
Sunt si alte momente care au aparut recent in viata mea....momente care pot fii descrise cu greu in cuvinte.Ar trebui sa imi insir sufletu pe hartie pentru a le exprima la adevarata lor valoare.Momente care imi sunt aduse de cateva persoane...doar 2 defapt.(se exclude familia in acest context.)Cele 2 persoane care le datorez totul,care le iubesc extrem de mult si de care nu m-as putea lipsi,pentru ca doar ele imi creeaza acele sentimete unice si in splendoarea lor...ma vindec de orice.


much love V & D

2 comments:

  1. Glad I can be there for you! Hope I won't let you down and will always be there for you if the world closes in around you. Tin foooarte mult la tine si ma bucur ca si tu ai sentimente pt mine & te asigur ca asemenea sentimente nu ti le vei irosi .

    love ya

    ReplyDelete
  2. D
    acum am citit textu,cred ca citisem altceva :| Daca il stiu pe "mai departe" nu stiu ce e "mai in urma".A cadea sau a mai intoarce e acelas lucru,dar cum se stie ca a fii punctual in aer inseamna atingerea armoniei sau cum spui tu aici,sentimentele,consider uneori ca e mai bine sa plec mai departe decat sa fug inapoi,dar am invatat anumite chestii.Si te iubesc

    ReplyDelete