Thursday, November 15, 2007

iN LoVe

Si iata cum de la texte melancolice si triste am dat in texte dalea de iubire profunda.In seara asta sunt sigura acasa si eu cand nu am ce face scriu.Asa ca ma apuc sa scriu.Acest text vreau sa ti-l dedic,te simti tu care esti. My V! Si vreau sa iti spun ca viata mea cu tine este o comoara nesfarsita 
de cele mai gingase simtiri ,de cele mai fierbinti dezmierdari.Lumea 
nu ar mai 
exista pentru noi si noi pentru lume,caci ne 
uitam pe zi ce trece in betia sentimentelor recioproce.
Trebuie sa mai zic ca alaturi de tine cuvintele devin fapte.
Am incheiat un capitol din viata mea si am inceput unul nou cu tine care este mult mai viu colorat.NU regret nici o secunda .Poate ca sunt prea sentimentala dar asta este exact ceea ce simt in acest moment.Si dupa cum vezi las sa vada toata lumea acest fapt.Iti multumesc ca imi esti aproape in fiecare moment al zilei ,iti multumesc ca esti tot timpul mana care ma bate pe umar,iti multumesc ca imi esti ,frate,prieten,coleg,iti multumesc ca esti totul pentru mine.

2 comments:

  1. Mersi ca esti atat de sincera cu mine si ca imi permiti o privire atat de adanca in lumea sentimentelor tale! Deasemenea imi place ca putem sa impartasim si altceva in afara de lumea mohorata in care traim si ca de fiecare data cand totul devine prea mult pt a fi suportat tu imi esti singura alinare.

    te iubesc

    ReplyDelete
  2. Frumos mesajul! Sa inteleg ca este dedicat tuturor..:)

    ReplyDelete