Saturday, November 10, 2007

Prietenie de 11 ani





mihaicretu87:
mihaicretu87: Tu me dices che`stoi loca / Eu tzi-o`mping, tzi-o`ndes pe mocca
mihaicretu87:
mihaicretu87: Dau din craci ca cei saraci si din buci ca cei nauci
AllyHontas_133: ce aveti ma in seara asta?
AllyHontas_133:
mihaicretu87:
mihaicretu87: am gasit niste statusuri si le impart
AllyHontas_133: vad
AllyHontas_133: tu si crivat
AllyHontas_133: ia da-mi si mie unu
mihaicretu87: Sunt usor de agatzat si cad repede la pat...
mihaicretu87:
AllyHontas_133: da merci
AllyHontas_133:
mihaicretu87: sau lol = la o laba
mihaicretu87:
AllyHontas_133: )
mihaicretu87: RDS... sa ti-o-ndes
mihaicretu87: Nu exista femei urate, ci doar barbati insuficienti de
mihaicretu87: Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat
mihaicretu87: Mi-am luat de curand BMW X5 si l`am tunat pana l-am facut
mihaicretu87: Femeile sunt impartite de catre barbatzi in 4 mari categorii:1.mame; 2.doamne; 3.cu*ve; 4.mama doamne ce mai cu*ve
mihaicretu87: Calare... pe situatie
mihaicretu87: Nu conteaza cat ma iubesti... atata timp cat te prefaci...
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Corup minori/minore la domiciliu
mihaicretu87: Vrei internet de 555 ori mai rapid?? N-AVEM
mihaicretu87: Opinia mea nu conteaza, asa ca nu mi`o bag
mihaicretu87: Eu sunt dovada vie ca omul poate traii fara creier
mihaicretu87: Dumnezo` va`nbucure..... 380 v-a scuture
mihaicretu87: " Nu sunt? Cautati-ma pe Google ! "
mihaicretu87: My name is Bond... Vaga Bond
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Don't be sad... don't feel blue... Frankenstein was ugly too
mihaicretu87: Compania Durex va anuntza cu regret ca nashterea dvs. a fost un accident...
mihaicretu87: Daca esti invizibil, poarta-te ca atare
mihaicretu87: Invisible... only loosers can see me
mihaicretu87: Dragostea = batai de inima pentru dureri de cap
mihaicretu87: Daca dragoste nu e, macar sex sa fie
AllyHontas_133:
AllyHontas_133: ba mor aici
mihaicretu87: Lasati femeile sa vina la mine...
mihaicretu87: 0
mihaicretu87: eu m-am pisat pana akm de 3 ori
mihaicretu87: Sex instructor, first lesson free
mihaicretu87: ))))))))))))))))))))
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Cum sa pot avea incredere in tine?? cand eu nu am nici in mine, odata am vrut sa ma besesc si m-am cac*t pe mine
mihaicretu87: I'm busy talking to myself
mihaicretu87: asta e marga
mihaicretu87: :marfa
mihaicretu87: Drujba Ileana : Taie lemne, bate cuie, f*te`n cur si da si mu*e
mihaicretu87: Si marmota invelea marijuana in lenjerie intima sa poata trece granita
mihaicretu87: Daca femeia ar fi buna la ceva, si Dumnezeu ar avea una
mihaicretu87: Viatza-i plina de kkt shi eu sunt plin de viatza
mihaicretu87: Du-te tare vino lent ji mai zici ca n-am talent
mihaicretu87: Sanatate si virtute... hai noroc s`avem ce f**e
mihaicretu87: Ce bine aretzi... ai fost bolnava
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Sa curga Jack cu Red Bull pan dimineatza... imi bag p*la-n ea de viatz
mihaicretu87: Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort si nici eu nu ma simt prea bine
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Foaie verde busuioc, iti dau mu*e... vrei non-stop
mihaicretu87: Nu beau, nu fumez, ma scol la 6 in fiecare zi, ma culc la 10, nu-mi insel nevasta. asta pana ies din puscarie...
mihaicretu87: " A gresi este omeneste... totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste
mihaicretu87: " Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei?.POLITIA, POMPIERII si SALVAREA
mihaicretu87: Daca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeaza
AllyHontas_133:
mihaicretu87: " Sunt la 2 m sub pamant... daca vreti sa vb. luati pamantul de deasupra mea...
mihaicretu87: URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model, rog seriozitate
mihaicretu87: Inteligenta ma urmareste... dar eu sunt mai rapid
mihaicretu87: Cine rade la urma, nu s-a prins de gluma...
mihaicretu87: sii cea mai tare
AllyHontas_133: ?
AllyHontas_133:
mihaicretu87: statusu
mihaicretu87: Cand eram mic credeam k faima si banii ma vor face faericit... acum ca am crescut am realizat ca... chiar asa
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Foaie verde de bihor nu da mass ca ai ignore
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Te`ai apucat de karate de frica sa nu te bata Dumnezeu
mihaicretu87: Grab your dick and double click
AllyHontas_133:
mihaicretu87: si cel mai marfa dintre toate
mihaicretu87: Cine a pus "u"? langa "i"? pe tastatura ca am vrut sa-i scriu la o tipa " misto " si i-am scris "
mihaicretu87: muisto
mihaicretu87: Ce bine mirosi , ce bine te`nbraci... parca vii de la vaci
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Voi radeti toti de mine ca sunt diferit , iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel...
mihaicretu87: e mortal asta
mihaicretu87: Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult... Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult
mihaicretu87: I was born intelligent! Education ruined me...
mihaicretu87: Acolo unde dragoste nu e... facem
mihaicretu87: " Munca nu a omorat niciodata pe nimeni, dar de ce sa risc
mihaicretu87: vFac baie , a mai trecut 3 luni...
mihaicretu87: Lasa ca daca vreau sa vb. te caut eu
mihaicretu87: Daca ai putza nu ma deranja...
mihaicretu87: Alcoolul omoara incet incet... nu conteaza, nu ma grabesc
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Membru al asociatiei nationale " darma-s-ar scolile
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Prosti sunt muritori... dar prostia e vesnica
mihaicretu87: Available just for one person , ahh...de tine am uitat
mihaicretu87: I am busy , you are an idiot... have a nice day
mihaicretu87: Nu`s acasa , cauta-ma in porumb
mihaicretu87: pasta poti sa il pi
mihaicretu87: pui
mihaicretu87: Dus cu pluta... revin pe conducta
mihaicretu87: Daca o pasarica ti-a soptit ceva... atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Am luat o razna... promit sa o dau inapoi...
mihaicretu87: De ce sa bei si sa conduci... cand poti sa fumezi si si zbori
mihaicretu87: Cu ocazia zilei internationale a copiilor strazii, va urez un sincer " La Multi Ani!!!
mihaicretu87: Raspund greu , insistati!
mihaicretu87: Pentru moment , abonatul nu poate fi contactat... reveniti!
mihaicretu87: Cine vrea gripa ?? E moca !
mihaicretu87: Plecat dupa bani, si voi dupa mine...
AllyHontas_133:
mihaicretu87: ce status m-am tras
mihaicretu87: Viata e ca parul de la c*r , scurta si plina de ca*at
AllyHontas_133:
mihaicretu87: I'm ăuei" sau "dus cu pluta
mihaicretu87: Idealul meu in viata e femeia cu musteatza
AllyHontas_133: se stie
mihaicretu87:
► " Stire de ultima ora: Posta Romana a retras de pe piata timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai stiau pe ce parte sa scuipe "

mihaicretu87: In bere e putere , In vin e sanatate , In cognac e distinctie, iar in apa sunt microbi
mihaicretu87: Io cacare, tu mangiare, se finito la mancare
mihaicretu87: Never take life seriously. Nobody get`s out alive anyway
mihaicretu87: Esti primu` meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimu` meu gand inainte de a ma culca…
mihaicretu87: Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare.Se spune ca vantul nu bate atunci cand iubesti?! dar cand frunzele se misca, sa sti doar ca TE IUBESC !!!
AllyHontas_133: =)
mihaicretu87: I can`t to sleep azi`noapte Si`am stat sa learn ceva From cartea de engleza Sa`ti tell iubirea mea
AllyHontas_133:
mihaicretu87: sa iti trim o portie de ras esti preg
mihaicretu87: ?
AllyHontas_133: ma dor obrajii deja
mihaicretu87: CMF = cand ma f**
mihaicretu87: NPC = nu port chiloti
mihaicretu87: LOL = la o laba
AllyHontas_133:
mihaicretu87: PLM = plecat la magazin
AllyHontas_133:
mihaicretu87: FMM = frate mersi mult
mihaicretu87: STF = sa-ti traiasca familia
mihaicretu87: si ce e mult strica
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Tanar , chipes , cu bani multi , mashina scumpa caut status...
mihaicretu87: ATENTIE daunez grav sanatatii
mihaicretu87: Femeia e o comoara.... de aia trebuie ingropata
mihaicretu87: O oaie.... doua oi.... trei oi....uite si magarul!
mihaicretu87: Hai..............Hai sa.............Hai sa ne..............Hai sa ne f...........Hai sa ne fu...............Hai sa ne furam timp pentru o cafea
mihaicretu87: Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit... Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul... Ai fost alaturi de mine cand mi`am busit masina... Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!! "
mihaicretu87: Ti`ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita...
mihaicretu87: Cine ma ? Eu ???? Eu sunt frate... Toparceanu nu a fost... Nici Creanga , nici Eminescu... nici restul turmei... !!! "
mihaicretu87: No mesteci?? Nu pe dracu...
mihaicretu87: Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine, daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o sg. vesta de salvare... Mi`ar fi f dor de tine! "
AllyHontas_133:
AllyHontas_133: o stiu
mihaicretu87: " Arati asa de bine, incat era sa fac infarct!!!
mihaicretu87: alyy
mihaicretu87: Sunt perfect sanatos... mi`au spus vocile ! "
AllyHontas_133: ce e poru?
mihaicretu87: Sunt perfect sanatos... mi`au spus vocile
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Alti numara cate stele is, da io cate nu-s
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Daca ai putza mai bine l-ai cauta pe Gutza...
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Dus..... peste 7 mari, 7 tari, 7 ape, 7 continente, 7 munti, 7 dealuri, 7 campii, 7 movile, 7 crevase, 7 lacuri, 7 izvoare, 7 pajisti, 7 orase, 7 cartiere, 7 blocuri, unde nici buzz-urile nu ajung...
mihaicretu87: Cine vrea plictiseala??.... o da u pe gratis !
mihaicretu87: Mama prostilor....... e mereu gravida
mihaicretu87: I`m the best so fuck the rest
mihaicretu87: Ceea ce se afla in stanga acestui status se numeste barbatul ideal
mihaicretu87: Am zdrobit un soricel, seara pe perete si din burta de la el am mancat spaghete... "
AllyHontas_133:
mihaicretu87: Cine`i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine`i prost si leneveste, are tot asa
mihaicretu87: Cu coasa printre vecini
mihaicretu87: citeste statusul meu
mihaicretu87: Sunt usor de agatzat si cad repede la pat...
mihaicretu87: Ce dai bah, nu stii sa-njuri ???
mihaicretu87: maica cat de originala e asta
mihaicretu87: Caut loc pt. cershit........cine ma ajuta sa gasesc primeste 40% din castig
mihaicretu87: Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred...
mihaicretu87: Mi-am luat de curand BMW X5 si l`am tunat pana l-am facut ARO

3 comments:

  1. ti-as da ignore forever dak miai trimite atatea mass-uri tampite !

    ReplyDelete
  2. Mi place daca mai iti indesii una deci prot esti tu da

    ReplyDelete
  3. http://insidemymagicbox.blogspot.com/2007/11/prietenie-de-11-ani.html?showComment=1248356404993#c7567847172214013686

    ReplyDelete