Friday, July 30, 2010

Momente si sentimente 8


Cu cat zbori mai sus cu atat caderea este mai puternica.
Splendoarea si bucuria unor momente care sunt poate cu adevarat unice in viata poate fi pur si simplu daramata intr-o secunda printr-o singura insiruire de cateva cuvinte. Viata e facuta din bucati de sticla * e fragila * care lipite intr-o armonie perfecta creeaza o unitate a carui frumusete *cel putin asa ar trebui * nu poate fi descrisa in cuvinte.
Sticla e de culoare alba *e pura * , insa , printre bucatelele acelea albe mai apare si unul negru sau gri. In acel moment ne aflam la o rascruce unde marea intrebare este : “ Lasam toate celelate bucatelele de sticla albe sa fie colorate in negru sau gri de o singura bucatica ? “
Raspunsul la aceasta intrebare nu il putem da niciodata pentru ca tot timpul faptele conteaza. De cele mai multe ori tot cerul ni se innoreaza din cauza unui nor mic ce pluteste fix deasupra capului nostru si ne acapareaza vederea...din cauza acestui mic nor negru nu mai putem vedea restul cerului senin. Tot ce trebuie sa facem e un pas la stanga sau la dreapta si vom avea iar cerul senin deasupra capului . Dar poate acel pas fi facut de toata lumea ?... da? nu ?... Avem oare vointa sa ne indepartam de rau si sa vedem tot ceea ce e bun in jurul nostru sau asta ar fi o dovada de superficialitate din partea noastra ?

1 comment:

  1. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    ReplyDelete